Svi bismo voleli da imamo lepe i oblikovane ruke, ali ne znamo kako da postignemo takav efekat, a da se pritom ne „pokidamo od treninga“. Loša vest je što, nakon čitanja ovog teksta, više nećete imati prostora za takve izgovore. Dobra vest je – od sada vam izgovori više neće ni biti potrebni!

Pratite sledeće korake i zaboravite sve načine za pokrivanje vaših (uskoro nepostojećih) nesavršenosti!

  1. TONIRANJE
  • Za ovu vežbu je potrebno da uzmete mali teg ili bocu vode. Savijte ruke u laktovima u visini ramena i podižite i spuštajte ih u toj ravni. Uradite to 10-15 puta.
  1. VEŽBA ZA TRICEPS
  • Za oblikovanje ruku je veoma važan izgled vašeg tricepsa. Ovu vežbu možete raditi i sedeći i stojeći. Držite manje tegove, podignite ruke i savijte ih u laktovima tako da vam nadlaktice budu uz glavu, a podlaktice iza leđa. Potom potpuno ispravite ruke nagore. Ponovite to 10-15 puta.
  1. SKLEKOVI
  • Koristite težinu svog tela. Ovu vežbu najlakše možete uraditi naslanjanjem na zid. Naslonite ruke na zid, a telo odvojite od zida. Savijajte ruke u laktovima ka zidu. Zatim telo odgurnite od zida koristeći samo ruke.
  1. PROPADANJE NA STOLICI
  • Sednite na ivicu kreveta ili stolice tako da vam prsa budu usmereni napred ili više preko same ivice. Koristite snagu ruku tako da telo spustite toliko da vam zadnjica bude udaljena od tela svega par centimetara. Opet uz pomoć ruku podižite telo tako da vam leđa budu prava.

Matea Trifunović