Mesečni horoskop za SEPTEMBAR

Ljubav:

Bikovi u braku biće veoma stabilni u emotivnom smislu,  posebno oko 6. i 7. septembra. Već oko 12. septembra, ovaj mesec vam može doneti konflikte, ljubomoru i posesivnost u partnerskim odnosima. Mnogi Bikovi menjaju svoja uverenja i ličnost što moze doneti konfuziju u odnosima. Budite manje tvrdoglavi i pokušajte da sarađujete sa partnerom. Mnogi Bikovi će ući u brak ili će neke vanbračne veze postati zakonske. Neki Bikovi doneće odluke o dobijanju potomstva.

Slobodni Bikovi žele da uđu u stabilnu vezu. Za neke će se mešati ljubav i prijateljstvo sa strašću i tenzijom pa u prvom momentu neće znati šta da o svemu misle. Mnogi Bikovi ne mogu lako da nađu pravog partnera jer i sami ne znaju šta žele. Pustite da vas vodi intuicija i budite spremni na promene.

Posao:

Bikovi u poslu imaju mnogo aktivnosti, a mnogi će imati potrebu da se njihova karijera promeni ili transformiše. Prdstoji vam nogo stresova na poslu i sukoba sa pretpostavljenima i šefovima., te kratki vremenski rokovi i timski rad koji mnogima donosi sukobe i stres. Mnogi Bikovi razmišljaju i o odlasku u inostranstvo. To će svakako biti odluka koju su doneli posle dosta razmišljanja. Mnogi Bikovi koji se bave ishranom ili imaju privatne poslove vezane za usluge i negu lepote ili restorane radiće na promenama i poboljšanju poslovanja.

Mnogi Bikovi, posle perioda stagnacije mogu da računaju na dobijanje posla i realizaciju planova sa finansijama i novcem. Konačno mogu da počnu da realizuju poslove na duže staze i da računaju na stabilnost. Oni koji su uzeli pozajmice i kredite mogu imati problema u vraćanju istih u drugoj polovini meseca jer će biti skloni trošenju naročito kada su u pitanju deca ili ukrašavanje doma. Mnogi Bikovi žele da promene neke poslovne aktivnosti ili da promene posao. Naglašen je timski rad i veliko trošenje energije.

Zdravlje:

Mnogi Bikovi biće pod stresom zbog posla i karijere. Vreme je za promene navika u svakodnevnom zivotu. Veoma je pojačana potreba za hranom i uživanjem pa je dobro da se povede računa i o dijeti i ishrani. Potrebna je velika disciplina u promeni svakodnevnih navika. Pešačenje, lagane vežbe, aktivniji život i promena stila života pomoći će vam da ostanete u formi. U ovom periodu skloni ste gojenju pa ne treba da jedete začinjenu i ljutu hranu koja podstiče apetit. Negde polovinom meseca korisno je da počnete da vežbate i krenete sa dijetom. Zdravlje je dobro, ali proverite štitnu žlezdu i rad bubrega i urogenitalnog sistema. Nađite vremena za opuštanje i meditaciju.

 

 

Ljiljana Malešević